30 Nisan 2011 Cumartesi

Logitech M215


Yakında zamanda yeni bir mouse almayı planlarken önüme çıkan bir fırsatı değerlendirdim ,uygun bir fiyattan aldığım Logitech M215 `in ufak bir kullanıcı incelemesini yapacağım .


Mouse aldığımda pres ile kapatılmış naylon bir kutuda olduğunu  gördüğümde bunu açmak ile uğraşacağım derken arkada ufak bir açma çentiği bırakmaları beni oldukça sevindirdi .


Kutuyu kolaylıkla açtıktan sonra içinden bir adet nano alıcı ,duracell AA boyutunda bir pil , mouse `un kendisi ve kullanıcı kılavuzları çıktı .


Mouse elime aldığımda ilk başta ufak geldi ancak biraz kullandıktan sonra çok kolay bir şekilde alıştım kendisine .Mouse  altına baktığımızda kocaman bir üst kapağı çıkarmak için buton ,açma kapama düğmesi göze ilk çarpanlar .


Üst kapağı çıkardığımızda pil yuvası ve nano alıcıyı mouse taşırken koymamız için ufak bir yer görüyoruz .

Pili taktığımızda üste yeşil bir ışık yanmaya başlıyor .Bu ışık bir süre sonra sönüyor . Işık pilin durumunu gösteriyor .Yeşil yandığı sürece pil dolu ,kırmızı yanmaya başladığında pil bitmek  üzere olduğunu gösteriyor . Mouse kullanılmadığında kendini kapatarak pil ömrünü uzatmakta .Katalogta pil ömrü olarak 5 ay gösterilmiş .Bakalım bende ne kadar gidecek .

Mouse 2.4 GHZ kablosuz teknolojisi kullanan ,optik alt yapısını kullanıyor .Mouse ben düz renge sahip olan masamın üzerinde pad olmadan rahat bir şekilde kullanıyorum .Mouse `un oyun performansı da bana yeterli geldi .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder